20 Mart 2008 Perşembe

Transfer sezonu açıldı


2008’in televizyon dünyası için hayli hareketli bir yıl olacağı belliydi...

Yeni yılın ilk günlerinde açılan transfer sezonu, 2008’in ilk çeyreğinin son günlerinde iyice hareketlendi...

Görünen o ki bu hareketlilik yıl sonuna kadar sürecek gibi...

Kanaatim o ki bunlar bir şey değil... Televizyon dünyasında asıl yer değiştirme eylül ayındaki güçlü sezon öncesi yaşanacak...

Asıl o zaman taşlar yerinden oynayacak. Gelelim son günlerde televizyonlar arasında gerçekleşen transferlere...


Komedi Dükkanı

Tolga Çevik’le Salih Kalyon’un tv8’de birlikte yaptığı programı TRT 1 transfer etti. Kalyon, “Ben yokum” deyince “Dükkan” Çevik’e kaldı...


Hayalin İçin Söyle

Star TV’de ekrana gelen son serisi iyi reyting yapmayan yarışmanın yapım şirketi, yeni seri için TRT ile anlaştı. medyaradar.com’un haberine göre Seda Sayan’la Muazzez Abacı kaldı, Tatlıses’in yerini Şenay Düdek aldı.


Erdoğan Aktaş

HABERTÜRK’e Genel Yayın Yönetmeni olarak transfer oldu. Aktaş, Star TV’nin Yurt Haberler Müdürü Kadir Bayram, Star TV’den muhabir Turgut Erat, Star TV Dış Haberler’den Ceyhun Kuruoğlu, arşivciler Latif Özmen, Murat Aksu’yu transfer edip HABERTÜRK’teki kadrosunu güçlendirdi. Aktaş, sekreteri Gül Alişoğlu’nu da yanına aldı.


Fuat Çağlar

NTV Spor Sorumlusuydu, Yayın Müdürlüğü teklifi alınca istifa edip HABERTÜRK’te işe başladı.Esat Pala24’ün Ankara Haber Müdürüydü. İstifa edip, Star TV’nin Ankara Haber Müdürü oldu.


Cem Öğretir

CNN Türk’ün başarılı haber spikerlerinden biriydi. Anchorman olarak HABERTÜRK’e geçti.


Murat Çelik

Star TV’nin Ankara Bürosu anchormanliğine Murat Çelik’in getirmesinin ardından muhabir ve kameraman transferleri de sürdü. Star TV, muhabir olarak da tv8’den Murat Balcı, Bugün’den Ahmet Necdet Tumaç’ı kadrosuna kattı.


Petek Dinçöz

Yapımcılığını Sinevizyon’un üstlendiği “Arım Balım Peteğim”e Show TV’de başladı, 10 Mart’ta Star TV’ye geçti.


Esra Erol

Flash TV’de “Desti İzdivaç” programını sunuyordu. Star TV onu transfer edip, aynı programı yaptırmaya başladı.


Yıldız Tilbe

Esra Erol’u Star TV’ye kaptıran Flash TV, şov programı için Yıldız Tilbe ile anlaştı.


Cansel Poyraz

SKY Türk’te birçok başarılı yapıma imza attı. Teklif gelince istafa edip, Programlardan Sorumlu Koordinatör olarak HABERTÜRK’e geçti.


Aslı Mavitan

24 kurulunca tv8’den ayrılıp bu kanala geçmişti. Şimdi 24’ten ayrılıp tv8’e döndü.



Devin’le sevgilisi Sinop’a veda etti


Geçenlerde “Ben aşk diye buna derim” başlıklı bir yazı yazmıştım Devin Özgür Çınar’la ilgili...

“Parmaklıklar Ardında” dizisinin çekildiği Sinop’tan Devin Özgür Çınar ve kamera asistanı sevgilisi Mehmet Uğurlu ilgili yeni haberler var...

Ama bu, ilk gelen haber gibi sevimli değil...

Bu biraz “kötü”...

Aldığım bilgiye göre Devin Özgür Çınar, “Parmaklıklar Ardında”n kurtuldu...

Yani cezaevinden tahliye oldu!Bir mahkûmun tahliyesi sevinilesi bir durumdur...

Ama söz konusu dizi olunca durum farklı...

Bunun anlamı şu:

Devin Özgür Çınar’ın dizideki işi bitti...

Oyuncuların dizilerdeki ömrünü senaryo belirler...

Senarist ve yapımcı rolü böyle kesince oyuncu da gider...

Ancak bu kez başrol oyuncusuyla birlikte, nedense dizide kamera asistanı olarak çalışan sevgilisinin de işi bitti...

İki sevgili el ele İstanbul’a döndü...



Göztepe’deki okul


Geçen hafta bir yazı yazmıştım, Göztepe’deki F.R.U. İlköğretim Okulu’nun bahçesinde tanık olduğum hazin bir manzaraya ilişkin...

Yazının ardından okul müdürü aradı.

Okulun etrafının demir saç ve dikenli telle çevrili olduğunu, böyle bir şeyin söz konusu olamayacağını iddia etti.

Atlayıp okula gittim.

Evet, okulun ön tarafı müdürün dediği gibiydi...

Ama ya arka bahçesi?

Zaten beni ve eşimi dehşete düşüren olay da burada cereyan etmişti.

Okulun müdürüne, kaldırıma düşen öğrencinin hangi parmaklıkların arasından çıkış yaptığını gösterdim.

Ön tarafta gerekli tedbiri alan ama arkayı unutan okul yönetimi, en kısa sürede - tabii maddi olanaklar elverirse - orayı da okulun önü gibi güvenli hale getireceklerini söyledi...

Bu arada konuyla ilgili şöyle de bir düzeltme yapmak durumundayım.

Bizim o gün gördüğümüz öğrencilerle, söz konusu okulun öğrencilerinin giydikleri kıyafetler farklıydı.

Artık bitişikteki okuldan ya da civardaki diğer eğitim kurumlarından mı geldi onlar bilemem... Ama sonuçta yer orası...

Ve onlar da öğrenci...

Ha “A” okulundan olmuşlar, ha “B” okulundan ne fark eder?


Bahar’dan Tuluhan’a yanıt...


‘O program yaparken ben daha çocuktum’


Geçen hafta bu köşede Tuluhan Tekelioğlu’nun yıllar önce HABERTÜRK’te “Tatlı Sert” adıyla program yaptığını bilen eski mesai arkadaşı Bahar Feyzan’ın şimdilerde aynı isimle 24’te program yapmasını eleştiren açıklamasına yer vermiştim.

Yazının çıktığı günün sabahında Bahar Feyzan arayıp, “Cevap hakkımı kullanmak istiyorum” dedi. Tabii ki kullanabilirsin deyince de şu yazıyı gönderdi:

“Tuluhan’ı çok beğenirim ve severim. Onun tarafından bu kadar yakından takip edilmek beni ayrıca mutlu etti. Çünkü kendisi HABERTÜRK’te program yaparken ben daha çocuktum ve kendisinin tecrübelerinden yararlanma imkanım oldu. Tuluhan da ben de sonsuza kadar HABERTÜRK’ün kurucuları olarak kalacağız. Çünkü HABERTÜRK’ü bugüne getiren taşlardan biriyiz. Tatlı Sert beni tamamen yansıtır. Bu doğru. Benimle çalışan Tuluhan da bilir bunu. Yalnız bizim formatımız daha farklı. Dolayısıyla Tuluhan’ın garibine gitmesi yani beğenmesine çok sevindim.”

Sanıyorum benim bu sözlerin üstüne çok fazla bir yorum yapmam gereksiz...

Çünkü Bahar Feyzan’ın, Tuluhan Tekelioğlu’na ‘Tatlı Sert’ polemiği nedeniyle verdiği yanıtın satır araları iğnelerle dolu!


15 Mart 2009 - Milliyet Televizyon

ALİ EYÜBOĞLU - Alice

Hiç yorum yok: